پرش لینک ها

جراحی همزمان لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن

جراحی همزمان لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن:

 لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن بهترین متخصص زنان بوشهر:

بسیاری از خانم ‌ها پرسش ‌های زیادی در مورد جراحی همزمان لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن دارند. آنها زمانی که برای زیبایی واژن خود به پزشک مراجعه می کنند مایل هستند که تمامی اطلاعات مربوط به جراحی لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن را دریافت کنند.

با توجه به رشد پزشکی و همچنین وسیله هایی که برای درمان و اعمال متفاوت جراحی به کار گرفته می ‌شود باید بدانید که عمل لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن به صورت همزمان انجام خواهد شد. در این مقاله قصد داریم به طور کامل مل در مورد جراحی همزمان این دو صحبت کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

چگونگی جراحی همزمان لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن

لیزر هایی که برای این نمونه درمان ها مورد استفاده قرار می گیرند تنگی واژن را در کنار ترمیم کردن لابیاها فراهم خواهند کرد. تنها در یک جلسه می توانید جراحی لابیاپلاستی را همراه با تنگ کردن واژن انجام دهید.

در طی فرآیند درمانی شما به دو هدف خود می ‌توانید برسید. این اقدام در گذشته غیر ممکن و پیچیده بود اما امروزه به سادگی در حال انجام می باشد.

با استفاده از وسیله ها و تجهیزات پزشکی، پزشک می تواند در کمترین بازه زمانی جراحی همزمان تنگ کردن واژن و لابیاپلاستی را انجام دهد.

جراحی لابیاپلاستی یکی از روش هایی می باشد که در این چند سال جهت رفع مشکل ظاهری واژینال از سوی بیشتر پزشکان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این روش به عنوان روشی شناخته می شود که جهت ترمیم و همچنین رفع نقایص واژن استفاده خواهد شد.

این روش در ابتدا روی لابیا ها متمرکز می باشد. اما جراحی لابیاپلاستی به عنوان یکی از روش های درمانی برای رفع مشکلات دیگر به کار گرفته می شود.

مزیت های عمل لابیاپلاستی و تنگ نمودن واژن به صورت همزمان

به طور کلی شما باید بدانید که جراحی همزمان لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن دارای مزیت های زیادی می باشد. به همین دلیل است که بسیاری از خانم‌ ها ترجیح می ‌دهند زمان جراحی لابیاپلاستی، عمل تنگ کردن واژن را انجام دهند.

برخی از مهم ‌ترین مزیت هایی که مربوط به این دو عمل به صورت همزمان می باشد عبارت است از :

۱٫  بهبود روابط جنسی به عنوان یکی از مهم‌ ترین مزیت‌ های این دو عمل زیبایی شناخته می‌ شود.

۲٫ بهبود وضعیت قوام عضلات و همچنین فاسیای واژن را به عنوان یکی دیگر از مزیت های این دو عمل معرفی می کنند. همچنین باید به خوبی بدانید که کلاژن سازی بعد از عمل در بافت واژن به بهترین نحو ممکن انجام می شود.

۳٫  بهبود اعتماد به نفس خانم ها و رضایت آنها از خود به عنوان مزیت دیگر مربوط به جراحی همزمان تنگ کردن واژن و لابیاپلاستی معرفی می شود.

۴٫  رضایت بیشتر همسر برای رابطه جنسی از طریق این عمل فراهم خواهد شد.

دوران نقاهت عمل لابیاپلاستی و تنگی واژن

بعد از اینکه جراحی همزمان تنگ کردن واژن و جراحی لابیاپلاستی را انجام دهید باید در مورد دوران نقاهت این دو عمل اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

در واقع دوران نقاهت این دو عمل بستگی به نوع عمل ها خواهد داشت. بیشترین زمان مربوط به دوران نقاهت در مواردی می باشد که بیمار عمل تنگ کردن واژن را بر اساس جراحی پرینورافی انجام داده باشد.

اگر این جراحی همراه با لابیاپلاستی انجام گردد دوره نقاهت طولانی تر است.

کمترین دوران نقاهت بیشتر در مواردی می باشد که عمل جراحی برای بیمار انجام نمی گردد. با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ جراحی لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن را پزشک انجام می دهد.

در این صورت بیمار نیازی نیست که دوران نقاهت زیادی را بگذراند. اما اگر عمل را بر اساس شیوه جراحی سیستوسل و همچنین رکتوسل انجام دهند دوران نقاهت بیمار طولانی تر خواهد شد.

هزینه جراحی همزمان لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن

هزینه ای که بیمار برای جراحی همزمان لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن باید پرداخت کند بر اساس نوع جراحی می باشد. فرد باید برای بالا کشیدن مثانه و همچنین انجام دادن جراحی سیستوسل حدود دو روز در بیمارستان بستری شود. زمانی که فرد در بیمارستان بستری است باید سوند داشته باشد به همین دلیل امکان دارد که هزینه مربوط به جراحی تا حدودی افزایش یابد.

اما در روش استفاده از لیزر مونالیزا تاچ برای عمل لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن از آنجایی که عمل سرپایی است هزینه ها تا حدودی کاهش پیدا خواهد کرد. برای جراحی لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن همراه با لیزر پزشک نیازی به تیم جراحی و اتاق عمل ندارد. به همین دلیل هزینه زیادی را از بیمار دریافت نمی کند.

آیا عمل لابیاپلاستی و تنگی واژن خطر دارد؟

برخی از خانم ها در مورد جراحی همزمان لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن استرس زیادی دارند. آنها بر این باور هستند که امکان دارد خطرات متفاوتی بعد از این دو عمل برایشان به وجود آید. اما پزشکانی که حرفه ای هستند در این رابطه می گویند که انجام دادن این دو عمل به صورت همزمان اگر هموگلوبین خانم ها کنترل شود مضر نیست.

در واقع انجام دادن این دو عمل به صورت کنترل شده نه تنها مضر نمی باشد، بلکه به صورت همزمان اگر فرد بیهوش شود دیگر نیازی ندارد که به صورت مجدد به اتاق عمل برود. تا یک بار دیگر برای عمل تنگی واژن بیهوش گردد. چرا که این دو عمل همزمان قابل اجرا هستند.

بعد از جراحی لابیاپلاستی فرد از لابیا هایی که آویزان و بد شکل هستند راحت می ‌شود. این لابیاها موجب می گردند افراد اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. با جراحی لابیاپلاستی، همزمان واژن گشاد و همچنین بدفرم که فرد دارد اصلاح می‌ گردد. مثانه پایین افتاده بیمار اصلاح خواهد شد. به همین دلیل این مسئله در روابط جنسی تاثیر می گذارد.

لابیا های بد شکل و آویزان نه تنها روی تمایلات جنسی آقا و خانم تاثیر بدی می گذارند، بلکه آنها در مورد  ایجاد عفونت های متنوع و بوی بد واژن نقش مهمی دارند. بر همین اساس پزشک هر دو روش جراحی لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن را با استفاده از بهترین تکنیک ها انجام می دهد تا بیمار رضایت بیشتری از خود داشته باشد. اعتماد به نفس و همچنین آسایش بیمار در دو عمل به صورت همزمان، افزایش می باید.

جراحی همزمان لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن
جراحی همزمان لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن
جراحی همزمان لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن

راه های ارتباطی:

دکتر لیلا جعفری

دکتر لیلا جعفری

متخصص زنان و جراح زیبایی زنان جزو نفرات برتر بورد کشور دارای چندین مقاله معتبر خارجی و ایرانی

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.